8 tipů, jak vytvořit autentickou značku zaměstnavatele v online prostředí

Když společnost inzeruje své otevřené pozice online, prodává vám jedno z nejdůležitějších rozhodnutí, která kdy uděláte. Je to rozhodnutí, které by nikdo neměl brát na lehkou váhu. Takže pokud se věnujete propagaci značky zaměstnavatele, měli byste to dělat skutečně autenticky. Zde je osm praktických tipů, jak komunikaci udržet v realitě.

Nejprve proveďte výzkum – ujistěte se, že příběh, který vyprávíte online, odráží skutečnou zkušenost zaměstnanců. Pokud jste stále ve fázi budování firmy, sdílejte průběžné aktualizace a zvýrazněte dlouhodobou vizi kultury, kterou budujete. Zajistěte, aby chování a motivace, které jsou pro vaši kulturu klíčové, byly odměňovány a oslavovány smysluplnými způsoby – třeba příležitostmi k dalšímu rozvoji nebo veřejným oceněním.

Přijměte své chyby a nedostatky – Pokud neustále dostáváte negativní zpětnou vazbu od zaměstnanců, neodmítejte ji. Proaktivní přístup je důležitý pro vaši reputaci. Nebuďte defenzivní, reaktivní a odmítaví. Buďte aktivní, ohleduplní a angažovaní. Přijměte své chyby a jasně sdělte svůj plán, jak tyto obavy vyřešit. Takto si získáte respekt a důvěru.

Důvěřujte svým zaměstnancům – jsou srdcem a duší vaší společnosti. Umožněte jim sdílet své zkušenosti. Jsou to vaši nejlepší obhájci a fanoušci firemní značky. Zvýrazněte je na svých sociálních kanálech.

Ukažte, neříkejte – Ukažte, jaké to je pracovat ve vaší organizaci, sdílejte fotky a obsah generovaný zaměstnanci, který zdůrazňuje jejich skutečný zážitek s firmou. Nejen, že tento obsah funguje nejlépe, ale také pomáhá lidem stanovit realistická očekávání ohledně příležitosti u vás ve společnosti.

Zůstaňte relevantní – Jak se vaše organizace neustále rozvíjí a vyvíjí, mějte stále přehled o náladě a emocích mezi vašimi zaměstnanci i kandidáty a ujistěte se, že vaše zprávy jsou stále relevantní. Přemýšlejte také o tom, jakým jazykem k nim hovoříte. Skutečně na tom záleží.

Nabídněte přidanou hodnotu – sdílejte své poznatky a informace z oboru veřejně. Takto budujete angažovanou komunitu a svou organizaci stavíte do role myšlenkového lídra.

Buďte odvážní – Vytvořte obsah, který emocionálně rezonuje. Přemýšlejte o své značce jako o člověku – jaké vlastnosti má, jak mluví, jak se projevuje, jak se spojují s ostatními a vytváří vztah? Nebuďte v komunikaci monotónní.

Buďte lidští – Automatizace je skvělá pro zrychlení práce, ale nikdo nerad komunikuje s robotem. Pokud je to možné, vytvořte promyšlené kontaktní body, které dají vašim kandidátům pocit, že jsou pro vás skutečně důležití. Nechte je komunikovat s reálnými osobami. Je to důležité.

 

-bb-

Zdroj: LinkedIn Talent Blog - blog profesní sociální sítě LinkedIn zaměřený na nábor a rozvoj talentů
Zobrazit přehled článků ze zdroje LinkedIn Talent Blog