6 náborových tipů pro manažery

Ilustrační snímek

Jestliže manažeři chtějí ve svých týmech ty správné lidi, nemohou se spoléhat jen na náboráře, že jim je seženou. Zásadní je spolupráce s náboráři a pochopení efektivních náborových technik. Nejdůležitější vlastnosti, které by neměly chybět manažerům hledajícím nové členy do svých týmů, shrnul server CareerBuilder.com.

1. Klást otázky nestačí

Manažeři, kteří se účastní pohovorů, by měli počítat s tím, že pohovor je dialog. Měli by se připravit na to, že se jich uchazeči budou ptát na různé otázky a bude třeba „prodat“ jim vaši firmu a tým.

2. Stále hledejte nové lidi

Vyzkoušejte techniku neustálého průběžného náboru. Hledat lidi, až když někdo odejde, je pozdě. Zbytečně pak v rychlosti přijímáte nevhodné uchazeče.

3. Myslete na budoucnost

Manažeři by se měli zapojit do firemních akcí zaměřených na komunikaci se studenty a dalšími potenciálními talenty, které firma oslovuje.

4. Nebojte se přijímat chytřejší lidi

Čím lepšími lidmi se obklopujete, tím lépe sami vypadáte. Váš tým nemůže být nejlepší, když do něj nebudete přijímat nejlepší lidi.

5. Hledejte si nástupce

Uvažujte o své práci z dlouhodobého hlediska. Dívejte se na nové členy týmu jako na své potenciální nástupce.

6. Nerozhodujte se jen podle životopisu

Zaměřte se nejen na současné znalosti a dovednosti, ale především na to, do jaké míry jsou uchazeči ochotni se učit a jaký potenciál přinášejí.

-kk-

Zdroj: CareerBuilder - největší americký portál s nabídkami zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje CareerBuilder