10 tipů pro krizový management v digitální éře

Vytisknout

Sociální sítě a internet samotný ovlivňují podniky dvojím způsobem. Na jednu stranu přináší nové příležitosti pro komunikaci s publikem a na druhou stranu zvyšují aktivitu lidí i nátlakových skupin, které mohou značku poškodit. Hacking, útočně orientované blogy, napodobování stránek a jiné, bez internetu by těchto hrozeb nebylo. Jejich důsledky jsou bohužel enormní zejména pro malé a střední podniky, které se musí rychle naučit spravovat svou značku v novém digitálním prostředí poháněném…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace