Vy možná máte dobrou image, ale co váš podnik?

Správná *image* dodá vaší firmě větší hodnotu v očích vašich zákazníků. Každá zkušenost, kterou má zákazník s jakýmkoli aspektem vaší společnosti, ovlivní vaši image. Vzhled vašeho loga, jméno podniku i způsob, jakým odpovídáte na telefon, to vše ovlivňuje zákazníkův pohled na vaši firmu. Název společnosti by měl být krátký a zapamatovatelný. Jakýkoli slogan nebo popis podniku by měl stručný a oslovovat cílové posluchače. Na vizitkách by měly být uvedeny všechny způsoby, jak se s vámi zkontaktovat. I vaši zaměstnanci by měli mít tituly, které jim propůjčí pocit důležitosti. Podnik by se měl podílet na programech služeb veřejnosti, čímž dá najevo starost a dobrosrdečnost.

I když je firma malá, jsou způsoby, jak vytvořit silnou image. Spojte se s podobnými firmami na trhu, vytvořte partnerství. Pokud podnik působí ve více regionech, ukažte svou přítomnost v určitých lokalitách. Vytvořte své webové stránky, které představují vaši společnost a vysvětlují vaši nabídku, kde je možnost online nákupu. Můžete potisknout čepice, trička nebo hrnečky apod. Nejdřív si ale samozřejmě musíte ujasnit, jakou image chcete, aby váš podnik měl, proč by si zákazníci měli vybrat vaše služby a produkty a jak podnikovou image vykreslit a zlepšovat.
-ba-
Zdroj: Vault.com - americký portál a online komunita zaměřená na rozvoj kariéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Vault.com