Víte, jak proniknout na zahraniční trhy?

Exportní vzdělávání je jednou ze služeb agentury CzechTrade. Je určeno pro české firmy, a to malé, střední i velké. Každý rok připravujeme okolo 50 zajímavých, interaktivních a prakticky zaměřených seminářů a konferencí, v Praze i dalších regionech ČR.

Ilustrační snímek

Můžete získat informace o tom jak zahájit expanzi, jak získat a udržet si obchodní partnery, jak se důkladně připravit na obchodní jednání. Dozvíte se, jaká je současná ekonomická situace v daných teritoriích, jaké jsou aktuální exportní příležitosti, výzvy i rizika.

Ředitelé zahraničních kanceláří CzechTrade vám vysvětlí jak nejlépe potenciálnímu klientovi popsat přidanou hodnotu vašeho výrobku či služby, tak aby nezněla stále stejná věta „německá kvalita za české ceny“. Objasní, jaké jsou běžné chyby českých exportérů, jak dlouhá je doba od vytipování partnerů po uzavření prvního obchodu a v neposlední řadě s vámi vaše potřeby, požadavky, plány individuálně projednají. Dohromady vám to zabere jen půl den, ale odnesete si řadu cenných informací. Budete vědět co dál s vaším výrobkem či službou, zda je daný trh pro vás vhodný a jak postupovat.

Odborné semináře jsou pak zaměřeny na témata z oblasti mezinárodního obchodu, ale i komunikační a manažerské dovednosti.

Za vzdělávání vždy nejvíce mluví daná témata, proto pár příkladů (www.exportnivzdelavani.cz)

Kromě ředitelů zahraničních kanceláří CzechTrade jsou lektory seminářů i lidé z praxe, tedy majitelé firem, zkušení odborníci, profesionální lektoři, zajímavé osobnosti. Patří mezi ně např. Karel Havlíček, generální ředitel společnosti SINDAT a předseda AMSP ČR, Hana Vydrová, majitelka firmy Topstyle, Jan Hebnar, ředitel společnosti Sinovia, nebo Tomáš Zykán, specialista na komunikaci a marketing, který působil v New Yorku a Londýně.

S Exportním vzděláváním CzechTrade spolupracuji od samého počátku. Je to jeden z nejlepších počinů veřejné sféry v oblasti podpory exportu malých a středních firem. Setkávám se na exportních workshopech se stovkami firem, diskutujeme taktiku dobývání nových trhů, obchodní, finanční a marketingové plány a v kontextu s ostatními kurzy tím mohou vývozci získat ucelený a praktický pohled na mezinárodní obchod. Firmy vnímají tuto formu vzdělávání velmi pozitivně, agentuře CzechTrade důvěřují a cena je pro ně velmi příznivá. I to je důvodem, proč na celém cyklu seminářů spolupracuji, proč kurzy firmám doporučujeme a proč trvale vyhledáváme nové lektory a témata workshopů“, Karel Havlíček, AMSP ČR.