V Americe se ženy začínají držet plotny

Vytisknout

To, že je kuchyně tradičním kolbištěm žen a muži dominují v hvězdných pozicích v hotelech, restauracích a pohostinství vůbec, se v USA údajně mění.

Se vzestupem provozovatelek pohostinských zařízení se ženy zajímají o kariéru v této oblasti a vytváří doplňkové služby jako například osobní poradenství nebo výrobu ve stylu „jako od maminky“.

Maureen Faganová z Institutu kulinářského vzdělávání v New Yorku mluví v článku o této problematice.

- Alternativy oboru. Existuje něco jako osobní kuchař, kdy vaříte pravidelně pro určitou rodinu. Dále organizace malých akcí, které je možné kompletně připravit v jedné osobě. Třetí oblast je osobní poradenství pro jednotlivce nebo skupiny.

- Kulinářské obory navštěvuje více žen. Může to být proto, že po ukončení mateřské dovolené hledají něco, co jim poskytne větší flexibilitu.

- Nejvýhodnější dovednosti. Flexibilita a vstřícnost se budou hodit ať už podnikáte v malém nebo ve velkém.

- Média. Zájem o média je prý velký. Překvapivě mnoho lidí by si přálo pracovat v této oblasti v médiích.

- Obecné trendy v kulinářství. Podle Faganové je v současné době v módě domácí kuchařské umění. Lidé se zajímají o kvalitu, méně se věnují vaření a pečení a hledají kvalitní alternativy v domácím stylu, což přináší řadu podnikatelských příležitostí .

-av-

Zdroj: Startup Journal - portál amerického listu Wall Street Journal pro začínající podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Startup Journal
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace