Skupinová dynamika

Podle studií prodává dnes již na 75 % firem týmově. Což znamená, že musí mít natrénované tyto metody prodeje.

Mezi nejčastější chyby, které se dělají, patří nedostatečná znalost nabízených produktů nebo služeb, neujasněná role jednotlivých členů týmu v prodeji, nedostatek soudržnosti při přípravě prodeje a nedostatek komunikace. Zkracující životní cyklus zapříčinil zdvojnásobení až ztrojnásobení uváděných produktů na trh, což vede k tomu, že si prodejci nestíhají dobře připravit nabídku pro úspěšný prodej.

Většina prodejců netrénuje dostatečně a pokud při prezentaci zrychlí, působí to neorganizovaně. Proto je potřeba jasně stanovit pravidla a role jednotlivých osob v prodejní strategii. V případě, že se dostanete v prezentaci do podrobností, na které je prodejce odborník, vystoupí se svým příspěvkem a pak se zase stáhne.

-jh-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace