Selhání jako příležitost

Každá firma se chce vyvarovat selhání. Často jsou to však právě selhání, která firmám pomáhají růst a být silnější. Historie je plná firem, které zklamaly při prvním pokusu o uvedení nového produktu nebo služby, ale nakonec přišly s něčím, co splnilo potřeby jejich trhu. Čelíte-li proto neúspěchu, zvažte následující tipy, jak začít znovu.

- Naslouchejte důvodům, proč váš produkt nebyl přijat. Překonejte počáteční rozladění a dívejte se na celou věc jako na příležitost, jak se zlepšit. Klienti či potenciální zákazníci budou často ochotní podělit se o to, proč jim váš produkt nevyhovuje.

- Nebraňte se, ptejte se. Nechte své ego stranou a zajímejte se, co by klienta přimělo k nákupu vašeho produktu. Buďte otevření kritice a návrhům.

- Myslete na cíl. Nezabývejte se příliš tím, kdo získá zásluhy a kdo bude dobře vypadat. Je-li vaším cílem poskytovat produkt, který se bude prodávat, nestarejte se, jaké oddělení přijde s vítězným řešením nebo zdokonalením.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace