Recept na produktivní reklamy

Vytisknout

Pracují vaše reklamy stejně tvrdě jako vy? Měly by být tažným koněm vaší firmy, nikoliv jen poníkem z dětské šou. Úspěšné marketingové kampaně mají několik společných prvků. Abyste proměnili potenciální zákazníky v zákazníky, vaše reklamy by měly mít tyto prvky:

- Stimulovat reakci. Každá reklama musí přímo apelovat na diváka, aby něco udělal, například navštívil webové stránky nebo firmu kontaktoval telefonicky. Nestačí ale jen říci, co mají dělat, musíte jim také dát dobrý důvod, aby to udělali.

- Novoty. Vědci objevili, že lidský mozek zbystří na nové informace. „Nastražíte“ uši, když se prezentuje něco nového. To vysvětluje, proč jako spotřebitelé vždy hledáte tu nejnovější a nejlepší verzi zboží nebo služeb. Dobré reklamy připraví malé „aha“ momenty, kdy si diváci, posluchači nebo čtenáři uvědomí, že je tu něco jiného a odlišného, co nabízíte vy a nikdo jiný.

 

- Zapojte ty správné lidi. V současné době masivní propagace a bombardování reklamou v každém prostředí by měly vaše reklamy okamžitě zaujmout určitou cílovou skupinu. Vytvořte reklamní kampaň, která vaši skupinu osloví a také ji umístěte do vhodného kontextu, třeba v médiích, které vaše skupina vyhledává.

 

- S pravdou nejdál dojdeš. Spotřebitelé vycítí faleš na míle daleko. Navíc často nevěří reklamním tvrzením, i když jsou pravdivá. Proto je nutné, aby všechna vaše marketingová sdělení byla věrohodná a prokazatelná.

 

-av-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Štítky: Obchod a marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace