Polovina roku za vámi a nic...?

Jak vám jdou obchody? Pokud nezní vaše odpověď „fantasticky“ nebo „skvěle“, měli byste začít věnovat pozornost vašemu marketingovému programu. Ještě můžete udělat rychlé změny a zvýšit prodej v druhé polovině roku. Ty nejúspěšnější společnosti vytváří a pilně se drží integrovaného celoročního programu, který oslovuje všechny jejich zákazníky a potenciální zákazníky. Jak to vede ke zvýšení prodeje?
* Integrovaný program sjednocuje prodej s marketingem – všechny marketingové funkce, od reklamy a public relations, přes direct marketing a vytváření průvodních materiálů, existují pro podporu prodejního úsilí. Váš prodejní tým se musí opírat o strategie a taktiky, které zvýší povědomí o vaší značce, produktech a službách, stejně jako o pomůcky a materiály, které motivují potenciální zákazníky. Musí existovat neustálá výměna informací a myšlenek mezi prodejem a marketingem.
* Marketing v začátcích a po krátkých časových úsecích garantuje rychlý úspěch – může způsobit finanční výkyvy, ale zákazníci mají velmi krátkou paměť a vybírají si ty společnosti, které si neustále říkají o obchod.
* Pokud opravdu chcete v následujících šesti měsících zvýšit prodej, vytvořte jednoúčelový program k přesvědčení stávajících zákazníků – ve snaze získat nové zákazníky, nesmíte přehlížet ty staré. Sestavte program pro získání zákaznické loajality, pokud ho ještě nemáte.
-ba-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com