Pět kroků proti ztrátě zákazníků

Ve stagnující nebo slábnoucí ekonomice je odrazení dobrých zákazníků a získání negativní pověsti tím posledním, co by si firmy přály. Pokud však nebudou naslouchat svým zákazníkům a plnit, co slíbí, může se přesně toto stát. 

Ať už jste v jakémkoli byznysu, můžete se vyhnout ztrátě zákazníků následujícími kroky.

- Držte se toho, co znáte. Neslibujte, že poskytnete nějakou službu, aniž byste věděli, co to bude zahrnovat.

- Naslouchejte klientům. Opravdu poslouchejte, abyste mohli nabídnout řešení, které potřebují – nikoli to, co si myslíte, že potřebují, nebo co jim chcete dát.

- Vytvářejte co nespecifičtější smlouvy. Přesně formulujte, co uděláte za sumu, kterou si účtujete. Projděte si smlouvu se zákazníkem, aby věděli, co přesně může očekávat.

- Neberte si více práce, než můžete zvládnout.

- Pečujte o stávající zákazníky. Mohou pro vás znamenat stabilní přísun opakovaných obchodů a referencí, budete-li plnit jejich očekávání.

-kk-
Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace