Na co by se měli pořadatelé konferencí a akcí připravit do budoucna?

Možná se nikdy nevrátíme do předpandemického světa konferencí, obchodních výstav a akcí v podobě, jak jsme jej znali. Všichni jsme pokročili směrem k digitální komunikaci jako normě. Díky tomu se však nabízí i velká příležitost pro všechny pořadatele těchto akcí.

Šíře dat, která lze bez problémů získat prostřednictvím digitálních cest, nabízí účastníkům online konferencí a webinářů nadstandardní způsoby zapojení, což nevyhnutelně povede k lepším zkušenostem a zrychlení samotného růstu značek. Role promotérů událostí se tak zásadně mění. Při plánování vaší eventmarketingové strategie do budoucna existuje pět klíčových prvků, které byste neměli opomíjet.

Komunity v prostředí událostí

Síťování v komunitě a budování vztahů jsou nedílnou součástí úspěšné akce. Možná tou nejdůležitější součástí. Jakmile fyzická událost skončí, končí i networking a účastníci čekají na další setkání, aby si mohli vyměňovat nové poznatky.

Díky virtuálním událostem mají organizátoři akcí možnost udržovat spojení se svými účastníky po celý rok, kdykoliv. Jen proto, že událost skončila, nemusí znamenat, že skončily také interakce. Mnoho virtuálních platforem pro pořádání akcí má integrovanou funkci zapojení komunity, která umožňuje 365denní konverzaci. Díky podpoře dialogů účastníků prostřednictvím online komunity se vaše publikum může vracet k vašim budoucím událostem. Udržení kontinuity je tak snazší.

Rozšíření zkušeností v domácím prostředí

Přihlášení k události z domova je nyní normou. Chcete-li publikum více začlenit do dění a poskytnout mu jedinečný zážitek, zvažte možnost nabídnout divákům předem zajištěnou donášku. Ať už je to káva na ranní přestávku, polední oběd, víno na šťastnou hodinu, nebo kus vynikajícího koláče. Uvidíte, jak vás tento krok diametrálně odliší od ostatních pořadatelů akcí a událostí. Navíc se řada účastníků o takovou zkušenost ráda podělí – třeba fotkou na sociálních sítích.

Kontinuita událostí

Díky technologickému pokroku se stává budování sady komunikačních nástrojů velmi jednoduché. Nyní je čas, aby se i virtuální události staly středem pozornosti a připojily se do vaší strategie. Překážky vstupu pro zahájení online akce neexistují. Na rozdíl od fyzických událostí nevyžaduje spuštění řady virtuálních událostí v rámci vytvořené komunity velké investice, návratnost však může být enormní.

Optimalizace návratnosti investic

Virtuální setkání kromě toho, že jsou levnější, dávají manažerům další pohled na to, jak optimalizovat výdaje na akce. Výpočet návratnosti investic pro virtuální události je méně složitá než osobní události, protože mnoho virtuálních platforem zachycuje celou cestu vyhledávání. Účastníci jsou dále podmíněni odevzdáním svých informací, aby získali přístup k digitálnímu obsahu ve srovnání s fyzickou akcí, kde v zásadě musíte někoho podplatit, abyste dostali jeho e-mail.

Generování dalšího toku příjmů

S každou událostí, kterou pořádáte, vytváříte v podstatě nepřeberné množství videoobsahu. V rámci vytvořené komunity jste tak na skvělé cestě k budování toků příjmů z předplatného založeného na členství. Vaši členové budou pravděpodobně ochotni platit za exkluzivní komunitu, pokud dostanou relevantní trvalou hodnotu a kvalita výměny bude vysoká. Komunita založená na členství s plánem předplatného je skvělou myšlenkou.

Díky síle digitálu se události staly životaschopným růstem a hnacím motorem příjmů pro organizace. Je jen na vás, abyste otevřeli dveře a posadili se na sedadlo řidiče. Protože silnice před vámi byla právě zpevněna a cement je téměř suchý...

 

 

-bb-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com