Makro podporuje malé obchodníky

Neustálý úbytek malých prodejců by brzy mohl ohrozit jejich vlastního dodavatele, společnost Makro. Ačkoliv ta loni vykázala růst tržeb na 38 miliard korun, už jen 13 % nakupujících označilo nezávislé prodejny za své hlavní nákupní místo.

Největším konkurentem malých prodejen je diskontní řetězec Lidl, jež svými cenami drtí malé prodejce na více než stovce lokalit.
Největším diskontním prodejcem u nás je Penny Market, potom Plus a Lidl. Ovšem německá společnost Schwarz prodejnami Lidl obsazuje český trh nevídaným tempem – zatímco v prvním roce působení v ČR byly tržby Lidlu kolem dvou miliard korun, loni to bylo osm miliard.

Makro proto ve spojení s Incoma Research vytvořilo produkt, který by měl podpořit malé obchodníky. Mapování trhu a vyhledávání podnikatelských příležitostí má pomoci v jejich boji o přežití.
Makro svým spojencům radí: Najděte si místa, kde zákazníci nejsou citliví na cenu, například rekreační oblasti a kina. Prodeje sezónních stánků vzrostly o 20 procent!

-ds-

Zdroj: Euro - web týdeníku Euro
Zobrazit přehled článků ze zdroje Euro
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace