Jak zúročit členství ve skupinách na LinkedInu

Vytisknout

Jako aktivní uživatelé profesní sociální sítě LinkedIn jste pravděpodobně členy různých diskusních skupin. Pokud však chcete své členství v těchto skupinách maximálně zúročit, je třeba umět se v nich správně chovat. Nedávný článek na serveru hrcommunication.com přirovnává pravidla chování v diskusních skupinách k pravidlům chování na večírcích. Měli byste být vítanými hosty, kteří mohou něčím přispět. Měli byste se bavit, nikoli jen stát v koutě nebo vyvolávat konflikty. A pokud se vám na večírku nelíbí, můžete odejít.

Hrcommunication.com doporučuje:

1. Neobtěžujte ostatní

Nikdo není zvědavý na vaše opakovaná reklamní sdělení, která se snažíte maskovat jako diskuse. O trochu lepší je přidat odkaz na váš blog nebo položit otázku, na kterou odpovídá nějaký váš obsah. I to však brzy začne obtěžovat a může být příčinou vašeho vyloučení ze skupiny. Zkuste proto raději sdílení obsahu někoho jiného s přidáním vašeho vlastního komentáře.

2. Nevstupujte do příliš mnoha skupin

Sledovat diskuse v několika desítkách skupin jednoduše nelze. Vybírejte si proto skupiny, které mají ve vašem oboru nejvíce členů a nejaktivnější diskuse.

3. Sdílejte obsah ve více skupinách

Máte-li skutečně zajímavou informaci, podělte se o ní se členy více skupin. Je však důležité dobře vybrat skupiny podle jejich zaměření a individuálně upravit titulky a otázky, které v souvislosti s daným sdělením v jednotlivých skupinách zveřejníte. Zveřejňovat všude totéž bez rozmyslu je šíření spamu.

4. Hledejte skupiny potenciálních zákazníků

Pokud je vaší hlavní snahou na LinkedInu vyhledávání potenciálních zákazníků a rozvoj vašeho byznysu, nevstupujte pouze do skupin pro marketéry. Vybírejte si skupiny, do nichž vstupují zástupci vašich klíčových zákaznických skupin. Až se najdete, minimálně v první fázi jen poslouchejte.

5. Vyzkoušejte hlasování

Ptejte se ve skupinách na konkrétní otázky, které řeší vaše firma, formou hlasování. Pro čtenáře je hlasování jednodušší než sepisování odpovědí. Ve většině případů se po určité chvíli vytvoří diskuse i k hlasováním nebo je můžete vyvolat sami nad získanými výsledky.

6. Neřešte všechno veřejně

Pokud pro vás díky diskusi vznikne zajímavá obchodní příležitost, komunikujte o tom s jednotlivými účastníky diskuse již individuálně a soukromě. Nevkládejte do veřejně přístupných diskusí obchodní nabídky.

-kk-

Zdroj: HR Communication - americký server věnovaný HR a interní komunikaci
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Communication
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace