Jak vytvořit dobrý poutač

Cílem každé reklamy je zvýšit povědomí o firmě. Jedním z oblíbených způsobů reklamy jsou poutače. Většina poutačů je souměrná, pečlivě vyvážená, vkusná a také barevně dobře koordinovaná. Jinými slovy zcela předpovídatelná a svým způsobem neviditelná.

Pět nejběžnějších chyb ohledně poutačů zahrnuje:

- snahu o eleganci,

- snahu o zasazení, nebo spojení poutače s okolním prostředím,

- příliš mnoho informací na poutači,

- umístění (oči řidičů zůstávají zaměřeny na úrovni předního skla).

Dobré poutače dokáží přilákat pozornost dokonce i když je lidé aktivně nevyhledávají. Článek přináší několik rad, jak si pořídit takové poutače - není to snadné nebo levné – ale možné:

- Dramatické poutače. Většinou díky tomu, že jsou obrovské, nezvykle umístěné nebo 3D.

- Odlišné. Ostře kontrastují s okolním prostředím díky:

- barvě

- instalaci

- obsahu

- Iritující poutače. Všimli jste si někdy, že na známém nápisu Hollywood nejsou písmena srovnána, ale že jsou výše nebo níže podle terénu? Díky tomu poutají mnohem více pozornosti, neboť diváka svým způsobem iritují.

-av-
Źródło: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace