Jak uspět s novináři po vašem?

Vytisknout

Existuje několik věcí, které posilují důvěru a zájem rychleji než článek o nejnovějších nabídkách vaší firmy. Podpora třetí strany, které se vám dostane od publikací nebo z TV show, kterým váš tržní segment věří, má velkou váhu pro vaši firmu a stojí za námahu.

Je ale třeba stejného přístupu, jaký vyžaduje každý marketing. Pokud chcete začít množit zmínky médií o vaší firmě, pohlížejte na novináře jako na tržní segment. Stejně jako s jakýmkoliv jiným zákazníkem, vaším úkolem je přimět je poznat vás, oblíbit si vás a věřit vám.

Udělejte si seznam novinářů, o kterých si myslíte, že by je mohl zajímat váš obor nebo konkrétní novinky. Čtěte vše, co píší, a snažte se o nich a jejich práci získat informace na internetu. Řada novinářů bloguje – najděte jejich příspěvky a snažte se je smysluplně komentovat a doplňovat. To je dobrý způsob, jak na sebe upozornit. Díky takovýmto aktivitám lépe porozumíte informacím ve vašem oboru a budete schopni sdílet takové, ke kterým třeba nemají přístup.

Pokud prokážete, že jste spolehlivý zdroj, pak na vás bude pohlíženo jako na přítele. Do té doby jste pro přepracovaného a někdy nedoceněného reportéra jen jeden z mnoha otravů.

-av-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Štítky: Obchod a marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace