Jak uspět jako sponzor

Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních firem, stejně tak však může být i neefektivním kanálem, kterým firmě zmizí důležité prostředky vynakládané na marketing. Obrátí-li se na vaši firmu nějaká organizace s žádostí o sponzorství, musíte mít vždy jasnou představu o tom, co vaše spolupráce přinese pozitivního. Loga a bannery vaší společnosti na některé veřejné akci budou jistě vypadat hezky, sponzorství ale není jen o rozmisťování firemního loga. Než tedy přistoupíte ke sponzorství, doporučuje článek mít na paměti následující:

- Vyžádejte si seznam účastníků.
- Zvolte, se kterými účastníky chcete pohovořit nebo se seznámit.
- Na samotné akci neseďte u stolu se svými kolegy.
- Nabídněte zorganizování zvláštní recepce pro velmi důležité osoby.
- O byznysu mluvte s účastníky krátce a nabízejte jim budoucí setkání. Sbírejte vizitky.

**Datum vydání:** IV/2003
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral