Jak prosadit vaši firmu v Asii

Ilustrační snímek

Pokud chcete rozšířit své podnikání do Asie a uspět na místním trhu, vyberte si v první řadě segment na některém z rychle rostoucích trhů, na němž stále existuje poptávka, kterou můžete uspokojit svými výrobky či službami. Přední světové značky se již na čínských trzích pohybují, a příležitostí je proto stále méně. Dále pak mějte na paměti následující doporučení, která přinesl odborný server pro ředitele firem chiefexecutive.net.

  • Najděte si mentora, který bude rozumět vašemu byznysu a zároveň znát místní trh, aby vám mohl pomoci s budováním kontaktů, zabezpečením finančních zdrojů a dalších potřeb.

  • Zajistěte si profesionální manažerský tým z jiného než místního trhu, který k vám přinese pokročilé manažerské a finanční taktiky, které na mnoha rozvíjejících se trzích stále chybí.

  • Zajistěte si dobrého právníka, který vám pomůže se záležitostmi duševního vlastnictví.

  • Sledujte svou finanční situaci a zbavte se produktů, které se rychle neujmou.

  • Udržujte si silný lidský kapitál tím, že budete odměňovat lidi, kteří se dokáží rychle učit, platem orientovaným na výsledky a nové profesionální výzvy.

-kk-

Zdroj: ChiefExecutive.net - americký magazín pro top manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje ChiefExecutive.net