Dobré logo zvládne mnogo

Podle dobře navrženého loga mohou potenciální klienti okamžitě poznat, jak jim vaše firma může posloužit. Vaše logo je vizuální prezentací všeho, co vaše společnost znamená. Například loga McDonald’s nebo Nike velmi dobře vyjadřují své firmy. Mnoho společností ale tuto součást své identity zatím odbývá. Dobré *firemní logo* může povznést první dojem zákazníků, vybudovat loajalitu zákazníků, upevnit identitu značky a vytvořit profesionální vzhled. Existují tři základní typy log. *Písmenová* loga, např. IBM, Microsoft a Sony, pracují pouze s názvem společnosti a typem a vzhledem písma. *Obrazová* loga znázorňují konkrétní věc úzce související s činností firmy, např. štětec v logu malířské firmy. Třetím typem jsou loga využívající *abstraktní* grafické symboly, jako již zmíněné logo Nike.

Zde je několik taktik a úvah, které vám mohou pomoci při vytváření vhodného loga:
- Vyslovte, jaký vzkaz, sdělení by mělo vaše logo vysílat.
- Prohlédněte si loga jiných společností ve vašem odvětví.
- Zaměřte se na to, co chcete o své firmě sdělit.
- Logo by mělo být úhledné, dobře reprodukovatelné, zapamatovatelné a výrazné, jedním slovem funkční.
- Jméno vaší firmy ovlivní design loga.
- Využijte logo k ilustraci největšího přínosu vaší společnosti.
- Nevyužívejte Clip Art.
- Vyhněte se módnímu vzhledu, trendy se rychle mění.
- Vyberte si vhodné barvy a také počet barev v logu.
- Pokud si nevíte rady, najměte si designéra.
- Chraňte své logo před použitím jinými firmami a jiným zneužitím.
-ba-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace