Blog vám byznys nevylepší

Bez ohledu na to, co dnes slýcháme ze všech stran, nedokáže blog sám o sobě pomoci firmám k většímu úspěchu. Platí pro něj totéž, co například pro kladivo. Dokud je neuchopíme a nenaučíme se s ním pracovat, těžko si na zeď pověsíme polici. Blog je nástroj, který je třeba umět efektivně využívat, aby mohl přinést výhody, jako je lepší viditelnost firmy na internetu, lepší umístění ve výsledcích vyhledávání, budování pověsti odborníka nebo získávání nových zákazníků.

Chcete-li si založit blog, musíte být odhodlaní věnovat mu své zdroje. Přicházejte s novým obsahem dvakrát až třikrát týdně a zvažte, kdo se na jeho vytváření bude podílet. Věnujte se otázkám a problémům, které mají vaši zákazníci. K tomu můžete zvolit následující formáty:

- Často kladené otázky ve stylu „Milá Sally“. Uvědomte si, že pokud s otázkou přijde jeden klient, mohou si ji klást i ostatní. Vaše odpovědi pak získají přední umístění ve vyhledávačích.

- Seznamy deseti bodů. Lidé mají velice rádi stručné body s doporučeními, jak postupovat v určitých záležitostech.

- Zprávy. Pište s využitím zpráv, které se dotýkají vašeho publika. Komentujte je vlastními slovy.

- Kreativní proces. Sdílejte se čtenáři kreativní procesy, které vedou ke vzniku vašich produktů.

-kk-

Zdroj: Fast Company - portál předního amerického magazínu pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Fast Company
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace