6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln koronakrize, válka, inflace jsou události, které nikdo nečekal ani nepředvídal. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, chování zákazníků, trhy a kurzy jsou nepředvídatelné, ceny rostou, plánovat se dá obtížně. Firmy musí být flexibilní více než kdy jindy, jediná jejich jistota je neustálá změna. Mnohým byznysům poslední vývoj světa pomohl nastartovat raketový růst, jiné nepřežili nebo bojují o přežití. Jaká budoucnost nás čeká?

6. ročník konference Zákazník 2030

Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími osobnostmi ve svých oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys.

JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ a jak na tyto změny reagovat?

Poučme se z krizového období a vytěžme pro budoucnost co nejvíce!

Top řečníci napříč byznysy od korporací po startupy představí nejnovější trendy a inovace v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service, přibližování zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti v době digitalizace, umělé inteligence, robotizace a nových společenských trendů.

Termín konání

13. 10. 2022, Praha

Řečníci

6. ročník konference Zákazník 2030 - řečníci

Moderátoři

6. ročník konference Zákazník 2030 - moderátoři

Cena

Původní cena je 6 900 Kč bez DPH vč. občerstvení po celý den, v rámci partnerské spolupráce získáváte slevu 1 000 Kč po uvedení "ivitera" do pole slevový kód. Cena po slevě je tak 5 900 Kč bez DPH / účastník.

REGISTRACE ZDE