5 chyb internetového marketingu

Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám výsledky, které získáváte díky e-mailovému marketingu? Představovali byste si vyšší návštěvnost vašich webových stránek? Pak se možná dopouštíte jedné z následujících běžných chyb v internetovém marketingu.

- Vaše reklamy a webové stránky nemluví jazykem zákazníků. Ujistěte se, že budete používat stejná klíčová slova jako vaši zákazníci. Ta pak používejte ve svých reklamách a textu na webových stránkách.

- Vaše on-line reklamy přivádějí zákazníky na domovskou stránku, nikoli ke specifickým produktům. On-line nakupující většinou nehledají místo s nabídkou širokého spektra produktů, alespoň ne na začátku.

- Vaše telefonní číslo není na vašem webu snadno viditelné. Jistě chcete, aby se zákazníci obsloužili sami on-line cestou, pokud však nezviditelníte své telefonní číslo, připravujete se o peníze.

- Nemáte záchytný nástroj na stránkách s vašimi produkty. Ne každý návštěvník vašeho webu bude připraven nakoupit. Pokud nezachytíte jeho kontaktní informace a neudržíte kontakt, zapomene na vás. Ujistěte se proto, že nabízíte možnost zadat e-mailovou adresu k odběru novinek apod.

- Prodáváte jeden produkt jednomu zákazníkovi. Nejdražší prodej je pro vás ten, kdy prodáte poprvé svůj produkt novému zákazníkovi. Skutečného zisku dosáhnete, přimějete-li jej nakupovat znovu.

-kk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How