30 univerzálních pravd o prodeji

Vytisknout

Mnohé prodejní taktiky se mění v závislosti na čase či vývoji technologií, některé však zůstávají v platnosti stále. Server přinesl shrnutí třiceti „univerzálních prodejních pravd“ podle knihy amerického konzultanta Williama T. Brookse The Universal Sales Management Truths. My přinášíme první desítku. Zbývajících dvacet pravidel pak naleznete v originálním článku.

Top 10 univerzálních prodejních pravd

  1. Potenciální zákazníci věnují pozornost prodejcům, kterým věří, že jim mohou říci něco důležitého.

  2. Lidé nakupují ze svých vlastních důvodů, nikoli těch vašich.

  3. Lidé nechtějí, aby jim někdo něco prodával, chtějí nakupovat.

  4. Dostane-li se prodejce do osobního sporu se zákazníkem, vždy prohraje.

  5. Nákup je vždy emoční reakcí, ať už prodáváte cokoli.

  6. Neocenitelnou výhodou je mít pozici prodejce, s nímž lidé rádi obchodují.

  7. Nedokážete-li uzavírat obchody, jako prodejce se neuživíte.

  8. Potenciální zákazníci vám musejí věřit, než u vás nakoupí. A to je mnohem těžší, než si myslíte.

  9. Ostatní můžete přesvědčit jen o tom, čemu sami věříte.

  10. Čím více si věříte, tím snazší je přimět ostatní, aby věřili tomu, co říkáte.

-kk-

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com
Štítky: Obchod a marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace