24 levných rad pro firemní propagaci

Přestože na ně může firma umístit značné množství informací, které mohou najít miliony lidí, webové stránky nejsou univerzálním řešením všech marketingových otázek. Potenciální zákazníci je zpravidla nenajdou dříve, než jim o nich povíte a poskytnete jim důvod prohlédnout si je. Článek přináší 24 rad, jak efektivně propagovat firmu při zachování nízkých nákladů.

Základem dobré propagace firmy je dostatečné množství vizitek a firemních materiálů. Ty je třeba rozdat co nejvíce lidem. Důležité je také udržovat komunikaci s prodejci a profesionálními sdruženími. Firma by měla najít něco neobvyklého v tom, co dělá a zveřejnit to. Nabízí se i spolupráce s lidmi z oboru, případně zájem o podporu ze strany státu nebo místních autorit.

Pokud firma využívá automobil, měl by být profesionálně opatřen firemními informacemi. Ukázky produktů by se měly dostat do rukou co největšímu počtu lidí. Efektivní bývají také nezávazné konzultace zdarma a komunikace se zákazníky o tom, co je možné zlepšit. Firma by měla využít veškerých možností inzerce zdarma a pokud se cíloví zákazníci pohybují na internetu, účastnit se diskusí a vybudovat webové stránky.

-kk-

**Datum vydání:** VIII/2004
Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How