Malá velká firma

Každý majitel malé firmy obvykle sní o tom, že se jeho firma rozroste. Přestože téměř každá velká firma jednou začínala jako malá, ne vždy velký znamená lepší a některé velké firmy by se měly znovu začít chovat jako malé. Existuje bezpočet takových, které zvládly růst a udržely si výhody těch malých. Jak může firma růst tímto způsobem?

- Buďte nejlepší, ne největší. Na další stupínek se nemusíte dostat jen zvýšením obratu nebo velikostí, ale vynikáním v tom, co děláte. Zaměřte své snahy na kvalitu produktů a služeb.

- Milujte to, co děláte. Jste zanícení do toho, co děláte? Pokud ne, je tu riziko, že zákazníci vycítí vaši lhostejnost a půjdou jinam.

- Nadšení přitahuje nadšení. Nespokojte se s náborem „vlažných“ lidí. Hledejte nadšence. Samozřejmě ne každý váš zaměstnanec bude fanda do toho, co děláte, ale každý by měl mít schopnost nadchnout zákazníky a kolegy.

- Zacházejte se zaměstnanci jako s rodinou. Chovejte se k nim tak, jak byste si přáli, aby se někdo choval k vám.

- Stále si definujte co je pro vás úspěch. Nacházejte způsoby, jak měřit vliv, který má vaše podnikání na úspěch ostatních. Pokud jsou vaši zákazníci úspěšní, pravděpodobně budete mít také úspěch.

-av-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs