Moderní systémy správy informací o zákaznících jsou pro energetické společnosti nezbytné

Peter Sarsany, generální ředitel společnosti **BearingPoint, Inc.**, prohlásil, že energetické společnosti mohou zlepšit péči o zákazníky, řídit tarify a zdokonalit fakturační systém jednoduchou a pravidelnou aktualizací svých systémů správy informací o zákaznících. Firma **BearingPoint** patří mezi největší světové firmy zabývající se konzultační činností a integrací systémů.

Příkladem úspěšného nasazení aktualizovaného systému může být distribuční společnost se sídlem v americkém West Palm Beach, ve které nový informační systém zvýšil výnosy o 7,3 procenta za jediný měsíc.

West Palm Beach pověřilo společnost **BearingPoint** vedením iniciativy, jejíž cílem je zvýšení efektivity zákaznických služeb a fakturačního systému místní distribuční společnosti. Firma **BearingPoint** nainstalovala nový program PeopleSoft Customer Information System s uživatelsky definovaným rozhraním a sestavami. Program také umožňuje získat přehled o řízení projektu, analýzu obchodních procesů, uživatelskou úpravu softwaru, vývoj rozhraní, tvorbu sestav a zkoušení pro podporu implementace systémů.

**Datum vydání: V/2004**
Zdroj: Energy CRM - CIS a CRM problémy, řešení a služby pro energetický průmysl
Zobrazit přehled článků ze zdroje Energy CRM