Společnost Ford vstupuje do éry e-komerce vybudováním intranetu

Na počítačovou síť společnosti Ford je napojeno více než 175 tisíc zaměstnanců, kteří díky ní získávají informace nejrůznější povahy. Celkový počet přístupů za den přesahuje hodnotu půl miliónu. Standardizované webové programy zcela nahradily samostatné aplikace pro osobní počítače.

Od začátku tohoto projektu zdůrazňoval ředitel firmy důležitost integrace možností webu do všech podnikových jednotek. V březnu letošního roku byl uveden v činnost web **Myford.com**, který zpřístupňuje osobní a demografické informace, odkazy na zaměstnanecké výhody a obecné podnikové informace. Každé oddělení zde zveřejňuje informace o činnosti na konkrétních pracovních pozicích.

Zvládnutí e-businessu uvnitř společnosti považuje vedení firmy Ford za nutnou podmínku transformace do podoby „digitálního podniku“.

**Datum vydání: XII/2001**
Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií
Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com