Prodejci by měli vyjednávat, ne papírovat

Dobře vyvinutý systém prodeje zajistí prodavačům flexibilitu, kterou potřebuje k uzavření obchodu a při poskytování nezbytné struktury služeb pro každého klienta.

Pro takový systém je důležitých několik věcí:

Každý prodejce by se měl svému klientovi věnovat s maximálním nasazením, takže by jich měl mít jen tolik, kolik jich zvládne. Neměl by se snažit mít co nejvíce úlovků za cenu kvality jeho práce.

Manažer by se měl snažit, aby jeho prodejci trávili co nejméně času papírováním. Prodejce by měl maximálně jednat s klientem, ale na papírování by měla mít společnost zvláštního zaměstnance.

Vaši prodejci by měli přesně vědět, jaká je jich práce a jakých výsledků musejí dosáhnout. Prodavači by měli být vycvičení jako vojenské jednotky.

-pk-
Article source Sales & Marketing Management - a US website for salespeople and marketers
Read more articles from Sales & Marketing Management