Po celém světě se nastavují nové standardy pro návštěvníky lázeňských zařízení vyžadujících nadstandardní služby. S tím, jak se tento obor rozrůstá, stává se podle odborníků také nedílnou součástí řady pobídkových programů.
Pobyt v lázních již není luxusem, je očekáván a je jedním z předpokladů pro udržení zdraví a zdravého životního stylu. V současnosti vyhrává pobyt v lázních při firemních mítincích či jiných firemních událostech i nad populárním golfem. Pobyt v lázních byl vždy kvalitní forma odměny, protože se obecně považuje za velmi příjemný.
Velká očekávání
Rozšiřování jména lázní poskytuje těm, co připravují pobídkové programy, určitou jistotu při plánování programů. V některých případech dokonce samotný lázeňský personál pomáhá s hladkým průběhem pobídkových firemních programů.
Například ve Fairmont Banff Springs v Kanadě spolupracuje ředitel lázní P. Ouellet pravidelně s podpůrnými firemními skupinami: „Pro tyto programy můžeme nabídnout řadu věcí, například přidělit odborníka, který bude asistovat s rezervací a organizací programu, poskytnout brožurky, vytvářet osobní itineráře a zorganizovat dárky z lázeňského prostředí.“
Obecně je známo, že známé lázně znamenají pro organizátory pobídkových programů klidné noci. Nabízí totiž konzistentnější produkty. Můžete jet z místa na místo a víte, co můžete očekávat.
Top obchodníci vytrvale dosahují daných cílů. Toto je způsob, jak jim oplácet: umožnit jim uvolnit se, vzpružit tělo i duši, aby se vrátili s novou energií a znovu si podobný pobyt zasloužili. Lázeňské pobyty zůstanou zřejmě i nadále na programu pobídkových programů, protože jsou atraktivní pro všechny věkové skupiny a jejich význam roste s tím, jak přibývá stresu na pracovištích.
-av-