Jak přestěhovat zaměstnance bez mrzutostí

Podle odborníků může přesun kanceláří – dokonce i pouhá změna stolu – zamíchat emocemi zaměstnanců. Klíčem k bezproblémovému pohybu v rámci nebo za rámec firmy je, jak se informace o přesunu prezentují zaměstnancům. Bez ohledu na velikost změny se situaci potřebují přizpůsobit.

Vždy se samozřejmě dostaví trochu nervozity a znepokojení. Včasným a průběžným informováním jim umožníte lépe se připravit a budou se i lépe cítit. Největším strašákem je totiž nejistota. Po přestěhování a seznámení s novými prostorami se většina lidí ihned zklidní.

Dokonce i stěhování v rámci jedné kóje může stresovat jak zaměstnance, kteří jsou stěhovaní, tak osoby v jejich okolí. Reakce zaměstnanců na stěhování závisí na jejich věku a na tom, jak dlouho jsou u firmy. Mladší mají tendenci být nervóznější, starší se se stresovými situacemi vyrovnávají lépe.

-av-
Article source Startup Journal - portál amerického listu Wall Street Journal pro začínající podnikatele
Read more articles from Startup Journal