Dobří, průměrní a ...ti ostatní

Většina zaměstnanců se dá rozdělit do tří skupin – dobří, špatní a průměrní. A většina manažerů a supervizorů věnuje 80% svého času, emocí a energie pouze 20% zaměstnanců. A těchto 20% se pravděpodobně vyplatí společnosti jako celku. Dnes není cílem pouze zvýšit výkon zaměstnanců, ale také přesvědčit je, aby zůstali. Tomu se věnoval nedávný seminář společnosti Padgett-Thompson. Ve většině společností tvoří průměrní zaměstnanci majoritu. Raději než je ignorovat, je lepší nalézt způsob, jak je rozvíjet. Seminář nabídl několik rad a taktik pro rozvoj průměrných zaměstnanců.

A co s těmi špatnými? Je společnost lepší s nimi nebo bez nich? Namísto výdajů za výměnu takového pracovníka (odškodnění, výcvik, přijímání,...) zkuste investovat do různých výdajů na jeho udržení – pracovní morálky, výkonostních problémů, kvality, supervize. Těm, které jste se rozhodli udržet, projevte opravdový zájem, buďte jasní, specifičtí a důkladní, požadujte po nich plán na změnu, nesuďte, neútočte, dejte jim něco na starost, stanovte hranice a zaměřte se dopředu.
-ba-
Article source Vault.com - americký portál a online komunita zaměřená na rozvoj kariéry
Read more articles from Vault.com