Čím menší firma, tím větší zájem

Více než polovina britských zaměstnanců říká, že jejich šéfové nepodporují kreativitu a nové myšlenky. Ukazuje to alespoň aktuální výzkum společnosti Vodafone, který je již třetím v řadě výzkumů s názvem Working Nation mapujících postoje britských pracovních sil.

Největší zájem o nové myšlenky svých zaměstnanců projevují malé firmy s maximálně pěti zaměstnanci. Téměř polovina těchto firem ve Velké Británii organizuje formální setkání se zaměstnanci za účelem kreativního myšlení. Ve velkých firmách se taková setkání pořádají jen ve 13 procentech případů.

Marketingový ředitel Vodafone UK Mark Bond se domnívá, že všechny firmy potřebují inovace, aby se udržely na vrcholu, zároveň však konstatuje, že zaměstnanci vidí možnost kreativního uplatnění vlastních myšlenek spíše černě. Zatímco řadoví zaměstnanci marně upozorňují na svůj názor, s inovativními myšlenkami mají šanci přijít vesměs jen manažeři. Podporu nadřízených potvrdily v tomto smyslu dvě třetiny vyšších manažerů. Pokud jde o jednotlivá odvětví působnosti firem, nejmenší zájem o inovace projevují průmyslové podniky a dopravní společnosti.

-kk-

Article source Startups - a UK website for new entrepreneurs
Read more articles from Startups