Není čas, není produktivita

Šéfové často snižují produktivitu svých firem tím, že nevěnují dostatečný čas a prostor strategickému plánování. V nedávném výzkumu to potvrdilo alespoň britské ministerstvo obchodu a průmyslu (DTI). 95 procent dotázaných britských firem si podle něho uvědomuje důležitost plánování pro budoucí vývoj, přesto však většinou věnuje této činnosti méně než dvě hodiny týdně.

Nejvíce se šéfové cítí být v plánování limitováni časem. Mnohdy jsou nuceni věnovat se strategickému plánování mimo pracovní dobu. Nejčastěji tak plánují po cestě do zaměstnání, pozdě v noci, o víkendech nebo dovolené. I když se ale jasně ukazuje trend plánovat mimo pracovní dobu, nejúspěšnější firmy jsou ty, které mají ke strategiím a plánování systematický přístup. Čím lepší plán, tím pak lepší výkonnost.

-kk-
Article source Startups - a UK website for new entrepreneurs
Read more articles from Startups