Ach, ti mladí, to my jsme byli jinačí... a je to tak!

Ještě nedávno „frackové“, nyní svědomití rodiče. Žádná společnost si nemůže dovolit ignorovat tento demografický posun. Ale jak mohou podnikatelé změnit marketingové strategie svých společností, aby lépe vyhověli mladým rodinám? Nový průzkum 3 020 mladých rodičů, který provedla na konci minulého roku marketingová společnost Reach Advisors, byl založen na lepším pochopení sociálních a subjektivních rozdílů mezi generací „X“ (lidé narození mezi 1965-1979) a generací jejich rodičů („baby boomers“). Následuje několik klíčových bodů zjištěných tímto průzkumem a tipy pro marketing:
* Jsou lépe vzdělaní, méně mobilní, více pesimističtí, co se týká jejich finanční budoucnosti. >> Záleží na ceně, ta prodává – a také trvanlivost.
* Chtějí trávit s rodinou více času, jsou méně spokojení, kladou menší důraz na kariéru, větší na děti a domácí povinnosti. >> Mějte to na mysli při marketingu a nabídněte jim související služby a zboží.
* Vše je o ceně, mnoho z nich dělá v odvětvích, kde se zastavil růst platů nebo se propouští, mluví rádi o tom, kolik zvládli ušetřit. >> Pokud si myslí, že nabízíte dobrý obchod, dozví se to jejich přátelé.
* Mladé matky je těžké zařadit, mají vyšší vzdělání, vdaly se a měly děti později než jejich matky. >> Jednorozměrné reklamní a marketingové kampaně cílené na mladé matky se setkají leda s opovržením.
* Otcové doma dělají více věcí a jsou na to hrdí. >> Mají rostoucí slovo v životě svých dětí a v jejich výchově, tuto sociální a kulturní změnu nemůžete ignorovat.
-ba-
Article source Bloomberg Businessweek - U.S. business magazine and website
Read more articles from Bloomberg Businessweek