Co nevzbuzuje žádné otázky, je podezřelé

Rozhovor s Radkem Kňavou, tiskovým mluvčím společnosti TPCA

„U nás má problém ten, kdo říká, že nemá žádný problém. Problém je šance prezentovat se a vhodné navrhování jednotlivých protiopatření jsou cestou, jak se u vedení ukázat a tím si připravit půdu pro dobré hodnocení a případně i další kariérní postup,“ říká o společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) její tiskový mluvčí Radek Kňava.

Radek Kňava v současné době působí v tiskovém oddělení automobilové společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA). Je odpovědný za tým vnějších záležitostí, kam spadá vedle komunikace s médii také oblast společenské odpovědnosti, vztahy v rámci daného regionu a s představiteli státní správy. Pro japonské firmy pracuje Radek Kňava již téměř 10 let. Dříve pracoval na personálním oddělení pardubického závodu Panasonic vyrábějícího autorádia, mimo jiné i pro TPCA. Začínal však jako moderátor zpravodajství na východočeském rádiu Profil a jako zpravodaj ČTK.

Radek Kňava

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.