Archiv PR článků

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou provize. Z obchodování by se nicméně neměl stát úmorný boj o každou zakázku. Pokud takový pocit občas máte nebo vás trápí, že musíte klienty nahánět a neobejdete se bez dávání slev, pak můžete, stejně…

Reportáž: Dokážete se ubránit manipulaci? A co když sami druhé manipulujete?

Setkali jste se už někdy ve svém životě s manipulativním chováním – ať už…

Smart Casual

Smart Casual. Dress code, který neexistuje?

Je dost dobře možné, že pokud jste člověkem, kterého mají lidé okolo vás…

Trauma se často projeví až po krizi, firmy by se nyní měly více zaměřit na zdraví zaměstnanců

Zdraví – podle Světové zdravotnické organizace je to „stav fyzické,…

Služba LMVR, Virtual Lab

Virtuální zasedačka dává komunikaci s kolegy i klienty nový rozměr

Zatímco narůstá potřeba komunikace na dálku, řada týmů i jednotlivců vnímá…

Business-Growth

Z krize může firmám pomoci efektivní řízení mzdových nákladů

Tázali jsme se managing partnera společnosti BD Advisory, Martina…

icon Vyzkoušejte si pro sebe i vaše zaměstnance online vzdělávací službu Selflearning na měsíc zdarma a poté s 50% slevou

Pro hasiče, zaměstnance policie ČR, zdravotníky, pečovatelskou službu a…

Výpis 113 z celkem 324