Přidejte komentář

Reagujete na komentář:
  • 15.4.2011 22:31:42 Jinýnázor

    Ano, mám pochopení pro rozčileného člověka

    Když se zaměstnanec rozčílí, má k tomu většinou důvod a férový důvod. O něco mu jde, chce ve prospěch firmy překonat nějakou překážku. Tedy manager dobře udělá, když si od rozčileného zaměstnance nechá vysvětlit důvod jeho rozčilení a pomůže mu překážku překonat. Ale na druhou stranu se může ten rozčilený zaměstnanec se zlou potázat. Např. zkušenost: nová zaměstnankyně na pozici pomocné účetní si všimla, že se podezřele často ve firmě ztrácí přijaté faktury. Tedy navrhla jednoduchý způsob evidence přijatých faktur, který vyhovoval právním předpisům o účetnictví, a to tak, aby se faktury už neztrácely. Svůj návrh předala ekonomce, načež byla hned ta pomocná účetní propuštěna.

Vkládat komentáře mohou pouze přihlášení čtenáři.

Před vložením komentáře si prosím přečtěte následující pokyny

Přidáním názoru - příspěvku se zavazujete dodržovat tento Názorový kodex:

  • Příspěvek nesmí obsahovat prokazatelně protiprávní obsah (odkazy na warez, navádění k třídní, náboženské nebo národnostní nesnášenlivosti apod.)
  • Příspěvek neobsahuje spam (nevyžádané reklamní sdělení a odkazy)
  • Příspěvek neobsahuje vulgarity

V případě pochybností o vhodnosti příspěvku rozhoduje názor redakce, příspěvky neodpovídající kodexu mohou být vymazány.