Články z oblasti vzdělávání a poradenství

České firmy pronikají na Facebook

Zatímco v červnu mělo profil na sociální síti Facebook asi čtyři tisíce českých firem, v současné…

On-line balíček pro média

On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být vytvořen a strukturován…

Internetová reklama stále roste

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu internetové reklamy v…

Naslouchejte hlasu zákazníků v sociálních médiích

Sociální média jsou dnes běžnou věcí a firmy všech velikostí by se měly naučit využívat jejich výhod…

Navrhování e-mailu pro mobilní zařízení

Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být náročné. Vyplatí se vůbec…

Dokáží e-shopy čelit krizi?

Rostoucí konkurence spolu s nižší ochotou zákazníků utrácet a nízkými maržemi znamená letos pro…

Co se bannery mohou učit od billboardů

Bannery jsou z hlediska svého designu a potenciální efektivity velmi podobné venkovním billboardům.…

Microsoft předpovídá boom mobilní reklamy

Zdokonalené sítě a vznikající trhy by měly v následujících pěti letech podpořit růst mobilní reklamy…

Jak vytvářet e-maily, které povedou k akci

V e-mailové komunikaci jde o to, přimět příjemce, aby otevřeli vaši zprávu, přečetli si ji a na…

Výpis 622630 z celkem 991