Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Neřídíme zákazníky, ale jejich zkušenosti

I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný faktor, kterým je třeba se…

Důvěra je základ

Odborníci na řízení vztahů se zákazníky se shodují, že nejdůležitějším faktorem při získávání…

Jednu známku na e-mail, prosím

Bill Gates se nedávno nechal slyšet, že do dvou let počítá s vyřešením problému otravné nevyžádané…

Přišel jsem, viděl jsem, nenašel jsem

Společnost eGlobalPanel zpracovala studii, v níž se zaměřila na efektivitu nástrojů pro vyhledávání…

Zničí spam věrnostní programy?

Strach z obtěžující nevyžádané elektronické pošty vede zákazníky k tomu, že odmítají poskytovat e-…

Vidím budoucnost e-komerce, jejíž zisk hvězd se dotýká

V příštích pěti letech se předpokládá velký nárůst e-komerce. Úroveň zákaznického pohodlí se zvyšuje…

Zákon zatím k ničemu

Spojené státy americké sice od 1.ledna zavedly antispamový zákon, nezdá se však, že by poštovní…

Pro lepší webové interakce

Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové stránky, nabízí článek sedm…

E-mailový marketing versus spam

E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování dlouhodobé ziskovosti…

Výpis 946954 z celkem 987