V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na jednom jediném člověku. Na…
Práce obchodníka bývá často velmi stresující. Stres může sice do určité míry být produktivní, hnací…
Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a…
Bohužel pro mnoho z nás, den má pouze 24 hodin. Přesto, že den je stejně dlouhý pro všechny, jsou…
Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný prodejce je ten, kdo vidí…
Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před klienty kritizovat, nebo ne?…
Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat obchody. Ne vždy je na vině on…
V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo gatekeeper v doslovném…
Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy jindy. Obzvlášť v prodeji.…