Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo takový produkt nemá, ale…
Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod profesionálním obchodníkem…
I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy neměl dělat, způsobů, jak být…
Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového potenciálního zákazníka.…
Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející výrobky nebo služby. Ani…
Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete se zákazníky strávit je…
V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na jednom jediném člověku. Na…
Práce obchodníka bývá často velmi stresující. Stres může sice do určité míry být produktivní, hnací…
Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a…