Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C…
Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň částečně odkázán na…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…
Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo takový produkt nemá, ale…
Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod profesionálním obchodníkem…
I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy neměl dělat, způsobů, jak být…
Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového potenciálního zákazníka.…
Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející výrobky nebo služby. Ani…
Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete se zákazníky strávit je…