Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat,…
V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu,…
Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové…
V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko více než kdy před tím.…
Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu připravují na svátky a…
Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na trh většinou následuje…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a čistě informativní.…
Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si s potenciálním klientem na…