Neustálé inovace, reagování na aktuální situaci na trhu, hledání nových obchodních strategií a…
Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do dvou základních skupin: ty,…
Aktivní prodej je pro obchodní zástupce firmy mnohem jednodušší, pokud jim marketing předem připraví…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s prací pro zavedenou a…
Ať už se pohybujete v oblasti B2C nebo v B2B, prodej a obchodní styky se nakonec vždy zúží na…
V prodejní praxi za historii její dlouhé existence osvědčila určitá základní pravidla a techniky,…
Mnoho prodejců má problém s prodejem těch nejdražších produktů v nabídce. Často je to způsobeno tím,…
Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém starý jako obchod sám. A protože se s ním…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem.…