Mladá generace zachází se svými penězi podstatně jinak než starší zákazníci. Mladí lidé jsou mnohem…
Prodej dalších služeb a produktů stávajícím klientům je mnohdy opomíjená část prodeje, který se…
Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat prakticky kdekoli.…
Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá nefunkční prodejní techniky a…
U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se obchodům prostě nedaří. Úkolem…
Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v jakékoliv oblasti, a možná si…
Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální situace posílá zákazníkům…
Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou předurčeni k neúspěchu. Prodejci…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální klienty, tím větší…