Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi

I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově dostupný, jistě i vy často v B2B…

Pět zvyků, díky kterým budete dosahovat lepších obchodních výsledků

I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich prodejních snah nerozhodují…

7 kroků, kterými se dostanete z obchodně neúspěšného období

Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je pouze na něm, jak rychle…

Parametry definice vašeho ideálního B2B klienta

Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že bez konkrétní definice…

Úspěšný prodej krok po kroku

Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první…

Čtyři tipy pro B2B prodej

B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj produkt nikoliv…

Pět znaků správně nastaveného systému prodeje ve vaší firmě

Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně důležitými faktory v obchodní…

Čtyři trendy, které radikálně mění způsoby B2B obchodování

B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují celou řadu funkcí a analýz,…

4 triky pro zapamatování více věcí

Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci s určitým klientem, jeho…

Výpis 199207 z celkem 748