I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově dostupný, jistě i vy často v B2B…
I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich prodejních snah nerozhodují…
Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je pouze na něm, jak rychle…
Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že bez konkrétní definice…
Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první…
B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj produkt nikoliv…
Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně důležitými faktory v obchodní…
B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují celou řadu funkcí a analýz,…
Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci s určitým klientem, jeho…