K prodejnímu řemeslu patří výkyvy. Ne vždy obchodník prodává dobře a čas od času musí překonat…
Obchodní řemeslo sice podléhá různým vlivům i vývoji, ale základ je pořád stejný. A existují obecně…
Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém kontextu, odkazuje na pozitivní…
Současná pandemická situace neumožňuje setkávání tvář v tvář s klienty v takové míře, na jakou byli…
Jak utvořit kvalitní značku? Kde se berou věrní zákazníci a jak můžete přispět k vyšší loajalitě své…
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy ji rády vyřeší, pokud o…
Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále vyvíjí a mění. Na to musí umět…
V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy značky Ferrari. Vše bylo…
Začínáte s prodejem a seznamujete se s principy obchodování? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít…