Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na začátku je získání kontaktu…
Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů v rámci dlouhodobé…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat zklamání a strach z celé řady…
I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své postupy aktuálnímu vývoji v…
Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem prověřené techniky a metody,…
To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní stanovisko bude zastávat…
Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat se do role toho druhého,…
Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne. To ale neznamená, že když…
Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního prodeje obavy, protože mají…