Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho stávajícího. Je proto záhodno…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Nicméně při výběru…
Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný obchodník dosáhnout úspěchu.…
Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je skvělým způsobem, jak…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…
Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho extrovertního a…
Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete být lepším prodejcem a…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují klienti, kteří se vám…