Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu

I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR, stále zůstává telefon…

Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi nelichotivé místo. Většina…

Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích

Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede příčky co do neoblíbenosti.…

Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně…

B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde. Oslovování klientů přes telefon…

Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás…

Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v …

Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu…

Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas…

Výpis 19 z celkem 174